2006 年 4 月 28 日  星期五   雨天


開始喜歡下雨天... 分類: 未分類

今日繼續落雨唷!!!

雖然係會整濕自己

不過淋雨既 FEEL 好正

暫時可以忘記.....

VA x2 俾人訓話 =3=

唔知點解自己咁?!

十分討厭!!!

GEOG 抄筆記

REC 呆呆呆

IS x2 切牛眼

好嘔心 =O="

不過我仲敢拎住周圍走去嚇人!!!

不過唔敢 D 男仔變態

巴士佬何 B 係度狂插.....

EPA 抄筆記

LUNCH 留左係 2 樓陪ALICE

唔好喊啦!!!

凡事都可能解決

搞到我都想 -___-

HEC x2 整 E 麵

好味道!!!

係個一刻開始好想俾你食

BUT 唔見你... =3=

放學練波

ONLY WiN 過 WiNG & 肥仔

成日同黃子朗 & 女人 DiS,,,

次次都差 D

同牙 SiR 打

輸 11:9

佢又輸多 3 包俾我啦!!!

呵呵**

臨走前同肥仔打左鋪

WiN 11:9

AND THEN 同曚 & 宜走

勁想快 D 搬!!!

KAKA"



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed