今日要返學 LU....

勁唔想離開個被窩 =3=
6:00 醒左,,,之後呆到 7:00
起身搭 88K
冇咩學生!!!
仲以為今日其實唔使返...
KAKA"

上到車繼續作文
返到去好努力咁做
FiNiSH**
MATHS x2 派卷
第一份 TEST 31/50 [[估唔到合格!]]
第二份失敗都嘔
仲要係統測 -3-
MUSiC 係我又屎而泥最冇
機上既一堂
自己都唔知點解???
係後來有返心機....
小息 企企企企企
PTH 笑笑笑笑笑笑
CHiN x2 MiSS LEE 竟然將卷既分由頭排落尾
我係頭 10 個
BUT D 分就差得好咩!!!
58.5/100 =3="
自己都嚇親囉!!!

最高 71
第二堂作說明文個類
冇心機做!
LUNCH 冇食...
同琳琳傾計
ENG x2 DiCT
OK 啦!

之後教返之前 D 野
不過我都係度笑笑笑笑笑
KAKA"
放學後可以得我一個女仔練波
澄]]打到一半走左
牙 SiR 可能仲以為自己仲放緊假 =3=
不過打波狂 WiN 人
WiN 左女人,,,肥仔,,,黃社同黎曉暉
5:00 同曚曚 & 佢個 FD 去食糖水

5:30 閃人...
返到家玩電腦
整野之後又食飯
今晚睇左好多 183CLUB 同 7FLOWERS 既 MV
笑死我!!!
|