今日 10:30 先起身
原本仲諗住 11:30 出門口
點知一拖再拖去到 1:30 先出門口

出到去老豆到都 2:00
食野食野....
等埋 UNCLE 我地 3 個出發啦!!!
由 MK 搭 MTR 出尖沙咀
JOIN 個大姐姐
今日既行程就開始
行個去尖沙咀個間玩具反斗城
呢個就係細佬今次出泥既目的

係入面我地 3 個大細佬玩得癲哂 >3<
連 UNCLE 都冇符
就係咁玩左成半粒鐘
跟住去左隔離個間 PS2 鋪到打機
BUT 限玩 3 MiN
行完街之後去 M 記食野
唔可以食太多野
細佬 D 動作笑到我同姐姐
KAKA"

5:30 搭 1 號巴士出返 MK 新世紀
係巴士度細佬嘈到拆天咁...
去到 UNCLE 去訂位
放低左 MONEY 俾我地 3 個去冒險樂園玩
好低 B 牙!!!
不過好好玩,,,
我同姐姐係度玩推幣
我地玩完細佬都未玩哂
佢竟然俾哂我地兩個玩
SO 姐姐俾佢換左架搖控車
之後去左大眾行
細佬同姐姐買左一本書
而我買左兩本
「來不及聽你說愛我」同「收到你的信已經太遲」

睇泥我呢個 HOLIDAY 有排唔得閒 LU...
之後去帝京食飯[[自助餐]]
一去到見到 D 甜品就想食
不過我同姐姐先去食其他
到最後我就知個個都食到勁飽姐!!!
飽到上心口個隻
9:30 閃人
各自歸家
今日過得好 HAPPY**

|