今日一起身就得返我一個人...

之後開機執屋
青蛙話下午泥我屋企
要我教佢整 XANGE"
LUNCH 自己食自己
悶到嘔電,,,
2:00 青蛙泥左
佢真係咩都唔識整!!!
重頭教過 =3=
真係麻煩...
之後佢總要打錯人地個 MSN
好柒牙佢!

唉...
ANG THEN 仲要用我 TELE 同 MSN 同人講野
唔好咁玩野呢?!
搞掂左落街打排波
見到 WENDY
陪佢返家換衫
落街打籃球
見到周瑜
唔知點解?!
今日 D 波狂串針

之後 3 ON 2
3 個女仔 & 2 個男仔
不過 WENDY 係度做柱女
最後 WiN 15:13
又 2 ON 2
又 WiN 15:8
又比又比
次次都 WiN 既!!!
唔好玩既>3<
之後我地 3 個去買野飲
走左去單梯玩一 D 極之低能既 GAMES
又去左新公園到傾計
估唔到估唔到?!

傾到 7:00 返家
8:00 食飯
之後又係到煲碟
睇左「愛情魔法師」一至三集
最後都係開左夜車...
|