2006 年 4 月 6 日 星期四  |
| 不散不愛 |
分類: 未分類 |
今日一早又得返我同細佬 AT HOMEEE**

得細佬一齊出門口...
返到去先知 FOGOT 帶 IS W.B
SO SAD!
IS x2 轉左成長生動力
唔使 TEST 牙>3<
SO 唔使交 W.B
呵呵**唔使留堂

息怒篇...將好嬲既事情寫係紙到
然後你鍾意點整張紙都 OK!
我竟然冇撕碎佢,,,
估唔到 =3=
ENG x2 由於冇印 TEST PAPER
又唔使測...
SO LUCKY**

小息,,,3C D 人又落左泥
見到你都唔知係好事定係先兆?!
CHIS...好眼訓 zZZ
MATHS x2 TEST
我識嫁!!!
第 3 題諗到條式
點知收卷...
條式連卓 SiR 都話岩>3<
唉,,,之後對返 D 數
錯左一 D 唔應該錯既地方
唔要牙"

LUNCH...WiTH 鄒佢地食
返到泥簽名係生日卡俾牙銀...
之後又係度呆呆呆呆
CHIN 做書書書
班主任堂要去 HALL 睇英文比賽
唉,,,我地班
連 HALLOWEEN 都可以...
最後 2B 大勝!!!
ONLY SEE 2E 好[[嬲]] =3=
我地都 OOOO 哂**
放學係學校打左陣排波
等埋曚曚出街場
點知好嬲囉!

E 家成個街場你地嫁?!
我地都係唔小心打中你地女仔姐...
我地冇講 SORRY 咩???
唔該你搞清楚件事先踢個校波牙鄧匡喬!!!
唔知頭唔知露請你唔好幫人強出頭
我喊唔係因為我驚!
係我好嬲而唔識表達
最後你都聽清楚成件事既來龍去密啦!?
要唔要我再講多次俾你聽牙?!

舒服哂>3<
閃人去 7 仔...
唔知係未自己勇過頭
自己又 D 傻傻地
返到美林見 HL 既籃球隊打緊 FDLY
我同曚曚走左入去睇最後個 10 分鐘
對鄭榮之
好勁牙佢地 (HL)
雖然俾人追番 30:30
但到最後佢地都係贏 36:33
6:00 回家
忽然好似唔記得左一 D 野...
算啦!
I DON'T CARE"

今夜我同細佬又要食自己

|
« | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|