今日訓到 9:30 起左身

細路已經執哂 D 野...
乖乖,,,SO 開機
又係度睇「惡魔在身邊」
11:00 左右青蛙打泥問野
順便問佢牙妹蘆葦落唔落去打籃球
佢話遲 D 覆我
最後約左 2:30 係美楓籃球場等
LUNCH 自己食左一個加大 M 記
飽飽飽唷"

2:25 出門口
去到見到霍毛同 YAN 詠 E
蘆葦遲到...
之後見到 APPLE 落左泥
後來佢地個 FD 大鼻泥左
鬥波 4 ON 2
3 個女仔 & 霍毛
APPLE 同大鼻
WiN 左 10:7
入左幾球 3 分波!!!
KAKA>3<
又再打...輸 10:??
之後又輸...
見到牙銀同個男仔,,,CALL 占士
唉,,,又打過 =3=
又入左幾球 3 分
勁" D 球技返來囉!

我同蘆葦去 BUY 野飲
返到泥俾個死 APPLE 同霍毛飲哂
害到我追左佢地幾條街
講笑!!!
冇耐霍毛走左
APPLE 話去雙梯[[玩捉]]喎
我記得上一次玩 APPLE 佢...笑死!

有我啦,,,YAN,,,蘆葦,,,APPLE,,,APPLE 細佬,,巴西仔,,,占士,,,大鼻玩
好似冇數留啦...
係個度玩左咁多次
又俾青蛙捉左咁多次
今次仲唔可以蝦番 D 新手!!!
呵呵**
玩既過程笑死我啦>3<
玩左 5:00 左右閃人
同蘆葦去返籃球場打波
玩 15 分
2:1 輸俾佢...
途中狂食波餠

痛死"
去到商場之後各自回家
返到家攰死
今日好 HAPPYYYY 唷!!!
|