今日一早好開

可能淋完雨泥啦...
不過我覺得唔係囉,,,=3=
ENG x2 唔知做左乜!!!

CHiS 好似 TEST....
REC 悶死
PTH TEST"
HiST x2 又 TEST =O=
LUNCH WiTH 琳琳,,,康,,,橙,,,雞
之後打波
CHiN x2 又 TEST
想死牙!!!

放學打左陣波
同康,,,橙,,,曚
出左街場打
第一場我同曚對佢地 2 個
WiN 25:19
第二場我同橙
WiN 25:21
5:00 閃人
返到家食完飯
去左新屋到執野
超攰囉咩事??!

整到 10:00
好眼訓!!!
|