2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


我還輸得起!!! 分類: 未分類

今日遲左起身...=3=

搞到要追巴士 -____-

早會,,, 悶 &

ENG x2 做 W.S

好眼訓!!!

之後又要做 LiSiNTiNG

簡正係催眠....

CHiN 又做 LiSiNTiNG

想死啦! -3-

小息 WiTH MEKO 落去買野飲

CHiN 又 LiSiNTiNG

MATHS x2 個新 Miss....

又係度笑笑笑笑啦!!!

LUNCH WiTH 琳琳

睇書當食飯=3=

之後打左陣波

P.E x2 打網球

要幫手拎野

好熱牙!!!

放學 WiTH 上返學校

3:40 同回家換衫

4:40 出到大圍火車站

唔見 MEKO 走人

點佢佢冇泥到!!!

一開始就打第 3 局 15 分

最後左 15/10

下一次星期日 14 強

恆安體育館...

加油!!!!

打完去左 M 記食野

都 7:00 LU -O-

不過冇食 LUNCH"

7:30 WiTH 是 & 閃人

恆安迷路!?

笑死!

問左 2 個人...

大圍要分開

得返我同

傾計 -V-"

傾左好多野...

返到家又食

死左囉!!!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed