2006 年 3 月 17 日 星期五  |
| 哈哈哈 |
分類: 未分類 |
今日遲左起身

以最快既速度出門口
8:06 返到去...
SOR**WINNIE
又以最快時間落去升旗
今日係最後一日
失左小小水準
之後又而龜既速度行上去
COZ 我唔想介紹圖書
上到去仲有 15 MIN,,,
唉''''
未講囉=3=
ENG 劃建築物
劃到中西合壁
都唔知自己劃緊咩???

哈哈哈**
2 堂就係咁過左
CHIN 作文
1 堂已經寫左 200 多字
小息 WITH 曦借圓 X
點知俾人話我 X
車....你最後未又係借俾我!!!
落返泥同曦 & 鄒講咪咪
CHIN 作文作左 544 字
人地要作 400 字
我竟然作多左咁多'''''
MATHS x2
好彩問到人借姐
如果唔係要抄野
最搞野既一句
係話整壞左既話要喊到流血
十分無奈

之後卓 SIR 講講下走音
佢同我地狂係度笑
今堂過得幾 HAPPY!!!
好快落堂
要去做乒乓球評判
冇得食飯....
做到 1:35 閃人
同鄒去還野俾人
點知人地要罰企
個陣真係極度無奈''''''''''
返上去聽到宣佈
要落去搵 MISS YU
同牙澄,,,
叫埋曦...點知俾細楊捉返入去
搵野佢之後去上 P.E
岩岩好還埋野俾人>3<
P.E 打籃球
我的最愛啦!!!

不過係度玩 D 極度低能既野
玩得都好開心下....
之後去練波(乒乓球)
牙 SIR 遲到俾罰開圍板
其實冇人開佢自己開咋
KAKA'''''
同青蛙打波
打到 10:10 佢又走左去
咁難得同佢打到 D 分咁近
之後我夾澄打郭生同賢
第一局 - 12:10
第二局 - 11:7
笑到我同牙澄牙!!!
竟然 WIN 左,,,

我地兩個走左去打排波
笑死我啦><
5:00 同澄閃人
返到家冇耐就食飯
之後 LEBORN 同我講今日佢地打 FDLY
仲要對劉百樂
57:4 =3=
57 係我地牙!!!
4 分....
黑人同鬼仔蔡有冇打既呢???

等我聽日落街場笑下佢地先
KAKA
|
« | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|