2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


哈哈哈 分類: 未分類

今日左起身

最快既速度出門口

8:06 返到去...

SOR**WINNIE

又以最快時間落去升旗

今日係最後一日

失左小小水準

之後又而既速度行上去

COZ 我唔想介紹圖書

上到去仲有 15 MIN,,,

唉''''

未講囉=3=

ENG 劃建築物

劃到中西合壁

唔知自己劃緊咩???

哈哈哈**

2 堂就係咁過左

CHIN 作文

1 堂已經寫左 200 多字

小息 WITH 借圓 X

點知俾人話我 X

車....最後未又係俾我!!!

落返泥同曦 & 鄒講咪咪

CHIN 作文作左 544 字

人地要作 400 字

我竟然作左咁多'''''

MATHS x2

好彩問到人借姐

如果唔係要抄野

最搞野既一句

係話整壞左既話要喊到流血

十分無奈

之後卓 SIR 講講下走音

佢同我地狂係度笑

今堂過得幾 HAPPY!!!

好快落堂

要去做乒乓球評判

冇得食飯....

做到 1:35 閃人

去還野俾人

點知人地要罰企

個陣真係極度無奈''''''''''

返上去聽到宣佈

要落去搵 MISS YU

牙澄,,,

叫埋...點知俾細楊返入去

搵野佢之後去上 P.E

岩岩好還埋野俾人>3<

P.E 打籃球

我的最愛啦!!!

不過係度玩 D 極度低能既野

玩得都好開心下....

之後去練波(乒乓球)

牙 SIR 遲到俾罰開圍板

其實冇人開佢自己開咋

KAKA'''''

青蛙打波

打到 10:10 佢又走左去

難得同佢打到 D 分咁近

之後我夾郭生

第一局 - 12:10

第二局 - 11:7

到我同牙澄牙!!!

竟然 WIN 左,,,

我地兩個走左去打排波

笑死我啦><

5:00 同閃人

返到家冇耐就食飯

之後 LEBORN 同我講今日佢地打 FDLY

仲要對劉百樂

57:4 =3=

57 係我地牙!!!

4 分....

黑人鬼仔蔡有冇打既呢???

等我聽日落街場下佢地先

KAKA



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed