今日一早都凍凍凍唷!!!

返學見到你
不過當你係閒人
之後去升旗...
又見到你喎 =3=
煩煩煩煩煩煩
班 D 人又要睇住我地升
OOOO哂

DEBBY**
我唔會唔記得今日嫁!!!
落返去早會
好好笑'''''
MATHS x2
好留心牙>3<
MUSIC 教新歌同埋有人表演
小息落左去拎波傾計
PTH 悶悶悶悶
CHINESE x2 TEST
唔係好識,,,冇咩溫豬豬

LUNCH PIZZA HURT
YUMMY!!!
之後去打排波
上堂....
ENG x2
LISTENING 做 W.S
放學係 SCHOOL 打左陣排波
閃人,,,
某 D 人好煩牙''''''
去練波
開波殺波都失敗!!!

唉....
5:00 開場打波
都打得唔係幾好
加油唷>3<"
6:00 閃人
一個人走
見到牙鄒同芍芍
一齊搭車...
回到家攰攰攰
P.S 曦曦,,,點到要交代清楚!!!
P.S 2 鄒,,,你話我應唔應該對佢更絕情???

|