2006 年 3 月 15 日  星期三   陰天


絕情 分類: 未分類

今日一早都凍凍凍唷!!!

返學見到你

不過當你係閒人

之後去升旗...

又見到喎 =3=

煩煩煩煩煩煩

班 D 人又要睇住我地升

OOOO哂

DEBBY**

我唔會唔記得今日嫁!!!

落返去早會

好好'''''

MATHS x2

留心牙>3<

MUSIC 教新歌同埋有人表演

小息落左去拎波傾計

PTH 悶悶悶悶

CHINESE x2 TEST

唔係好識,,,冇咩溫豬豬

LUNCH PIZZA HURT

YUMMY!!!

之後去打排波

上堂....

ENG x2

LISTENING 做 W.S

放學係 SCHOOL 打左陣排波

閃人,,,

某 D 人好牙''''''

去練波

開波殺波失敗!!!

唉....

5:00 開場打波

都打得唔係幾好

加油唷>3<"

6:00 閃人

一個人走

見到牙鄒芍芍

一齊搭車...

回到家攰攰攰

                            P.S    曦曦,,,點到要交代清楚!!!

                            P.S 2 ,,,你話我應唔應該對佢更絕情???



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed