3*
生日快樂!!!

今日係佢生日牙><
不過冇送野俾佢同 SAY HAPPY BIRTHDAY
COZZZ 冇 TIMEEE**
返學個樣殘到你....
好想專心上堂
不過又會諗起你
我唔要牙

其實我已經買左生日禮物俾你
唔知有冇機會送俾你呢?
希望有啦!!!
LUNCH 過後 P.E
重左 TIM....
之後打 BAD 文
放學練波
見到你,,,扮見唔到
之後成個人呆左
打咩衰咩
係唔係咁牙???

PUIIIII 唔好再咁啦
我唔要咁牙'''''''
練到散哂
回家去
搭巴士見到牙4
唔多理佢...
知道左有好多人陪你過生日
你快樂嗎?
學習忘記你的第三天!!!
|