今日要返學 LU....

尋晚好晏先訓
今朝6.已經起身
之後一直訓唔到
7.起身覺得唔夠訓咁
唉~
去左 M 記買野食
飽的是
搭9都冇咩人等803K
好快上車啦....

快到去發牛
咩都唔想做唔想郁
上堂全都是發夢或是 SLEEP
又掛住你!!!

LUNCH~
去左大家樂食
見到 3B 班 D 人
KAKA....NICE
食完買左 D CHOCOLATE
好味道牙"
中文堂
趕到交 BOOK REPORT
好野!!!
班主任堂
掉位,,,

唔要坐呢個位
唔想同我隔離個個坐
I HERT YOU....細楊
你識唔識編位嫁???
牙鄒又坐我前面
細佬又坐我右上方
我只係坐我原位既隔離
有冇搞錯???

你識唔識編位
搞到我喊
做老師做到你咁
冇野好講囉!!!
之後我入返班到同你講
俾我見到 D 八婆
TO : 某個八婆
我掉我既位關你叉事牙"
未撚係度阻 Q 住哂啦!!!未估我唔識爆粗鬧你牙....
我係唔等閒同你 D 低等豬扒講野咋,,,成日係人地面前扮可愛
頂你唔順囉!!!
唔該你搵塊照妖鏡照下啦......XDD"
如果你搵到一個靚既地方同我講聲**我會冇野好講!!!
仲同你講[[對唔X]]
不過係冇可能既事...呵呵^^
真係好想 XYZ 你個夏惠姨><
有病去睇睇獸醫"""唔使我介紹埋俾你睇牙???

鬧完人舒服哂....--
之後去左打排 B
好返好多啦!!!
今堂教殺波
勁牙"
之後去左街場打波
見到樂道個兩個 FD
問佢地打唔打 FRIENDLY
佢地聽日問....
一定要打牙!!!

7.先返到 HOME
又冇同老豆 SAY
大獲啦"""""
|