2006 年 1 月 27 日 星期五  |
| SPORT DAY |
分類: 未分類 |
今日呢篇日記好長嫁!!!XDD'''''''

TODAY Is SPORT DAY(學界) >3<
7點先起身,,,
好趕牙==
點知落得去牙澄先岩岩起身
O My GOD'''''

之後去左火車站 JOIN 人
溫小竟然最早到喎...
估唔到囉**
我同佢去左7仔買野食
LEBORN 泥埋啦!!!
等埋澄,,,搭8到
出發啦''''岩岩趕得到架馬鐵

坐到一半先發現牙盧生都係度
SAY 左個 HALO ^^
我係未好有禮貌呢? (自吹)
落車去會場
我地係第2批人到
第1批個個得1個人.....
去搵位坐啦我地

坐左d鬼佬既位
佢地 O 哂 >0<
開始比賽,,,
今日只講低 F.
個位黃社小朋友好勁牙!!!
800m......
佢個組跑第2
總成績 排第3
勁囉...冇野好講

之後到我800m
一開始俾人迫左去後面
之後跟住差唔多
到第2個圈既長正路
頂....抽筋

俾左幾個人過左(包埋 FANNY)
到最後唔知點解到最後100m
爆到少少
追番2個(又包埋 FANNY)
11名...達標
YES!!!

之後又要走去跑4x1接力
死得啦><
仲抽緊牙,,,
男甲本身好有機會嫁
點知第3棒由第1跌左去包尾
唉==
男乙勁啦!!!
入左決賽

男丙
第1-2棒勁快
點知2-3棒交接棒個度....
仲要有人 P 左 Tim ,,,
包尾--
女甲冇人參加
女乙冇野好講
女丙,,,
唉,,,衰左係
跑左第3
BUT 有人犯規
排第2都係入唔到決

食完飯去返運動場睇人比賽
見到蘆葦同佩如
巴士嫂又泥左
睇完之後同巴士佬,嫂 & 澄 & 佩如搭85K
WITH 佩如去左沙田行左一陣
閃人...
返到家
攰字一個!!!

TO DiskSon哥哥
我今日唔鍾意玩 MSN GAMES
唔好迫我玩牙'''''
|
« | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|