2006 年 1 月 17 日 星期二  |
| 攰攰攰 |
分類: 未分類 |
今日8點幾已經起左身啦,,,
走左去洗頭!!!
之後執野...
下午出左去食飯
M記囉><
食完租碟睇
唔記得左睇時間 tim
遲左1個字
開會中,,,
And Then 熱身
今次我竟然有份跑4x100
唔係好掂咋我!!!
攰到抽筋囉,,,
又要划艇1000米
死左啦我....
閃人
諗住去7仔買野食
點知見到牙WiNG同巴士嫂
之後2on2
我同澄一 team
WiNG同一個女仔一 team
咁就 WiN 左5比1
好攰牙'''''''''''''''''
買野野食即閃
返到屋企即刻沖涼,,,
之後睇埋隻碟去
笑死囉我!!!
[[[學界]]]必勝>3<
|
« | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|