今日一起身''''''''''''
Help!!!!!!!!!!!!
d骨頭痛到我死死下
落到樓下,,,
先記得要拎 P.E 衫
沖返上去
又好快拎完**

挨住痛咁行去搭小巴
返到去已經訓左係度''''''''''''''''''XD
下學期開始啦.....
岩岩考完試
今日就開始派卷
唔係好滿意
又d想喊既感覺

冇可能差成咁囉!!!
次次都差少少
係唔係咁牙?
對 Maths 卷個陣
已經心灰啦,,,仲想攪攪豬
Lunch
發覺唔見左 KeYs

好黑囉今日
成個 Lunch 都唔開針
係度諗 KeYs 跌左係邊?
小巴上?
定係今朝返屋企拎野時唔記得拎返?
個刻差d喊左出泥!!!
唉,,,,

中文堂
份卷都好d
班主任堂
細楊竟然俾我地自己簡位
不過都唔可以全部一樣
算啦.....><
放左學冇女仔去練跑
So 我同小吉留左係學校到練
方便我練埋跳遠

練左咁耐
我同小吉交接棒到終於都有d成績啦!!!
但跳遠好失敗
愈泥愈差==
閃人....
同水魚哥哥,,,小吉,,,綠社妹妹一齊去7仔買野食
And Then 我同水魚哥哥搭 88K
小吉同綠社妹妹搭803
今日真係好攰!!!

P.S 多謝水魚哥哥2包野飲
聽日雖然唔使練波,,,不過要打 FYLD!!!加油^^
原來 KeYs 真係留左係屋企
|