分開第三日,,,
Mizzzzzzz You

不過我地應該冇可能再係返一齊
尋晚又同你傾計
知你女友唔理你
你好唔開心
我唔知點幫你
或者我應該講
過去俾佢過去

Xange....Pui1314
不過我仲會寫 Diary
天灰 - S.H.E
如果你不再出現
我的世界 還有什麼可貴
可惜不夠時間
讓我們試驗 什麼叫永遠
*想念變成懷念 心動變成心碎
偏偏還會關切 你最後屬於誰*
#我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅#
如果你從沒出現
我會不會 覺得快樂一些
可惜殘忍時間
總要把諾言 一點點摧毀
REPEAT*###
|