今日第一日考試

考英文牙我!!!
第一份作文
d人又話寫文
又話寫對話....
我寫左對話
又d驚 tim = =
之後第二份 G E
唔係好識

屎屎屎屎屎
屎十次都唔夠牙!!!
之後做電燈膽同左巴士佬巴士嫂
出左沙田 KFC 食飯
過程十分嘔心><
想知問我啦,,,
見到威威...潘...門口狗..一個唔識
又泥左 KFC
笑死我啦!!!

食完坐左陣
巴士嫂去巴士佬屋企..............樓下
我去左優之良品買野食
返到去又冇溫書
聽日考中文作文同成語
唔係好驚呢d
打機...訓攪

聽日加油牙喂>3<
|