2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


好白痴牙我 分類: 未分類

今日好,,,

請你食凍柑吧!!!

我終於都可以搭3就起身

呢排訓到搭6先起身

d動作又要

搭12已經返到學校啦...

唔使次次係打令先行入班到

今日考 Maths

一d都唔識囉,,,

肥緊啦 = =

咁我尋日溫個d未白費

我溫得最耐個d又唔出

出埋d我冇深入溫個d

玩野牙!!!

一定要其他科到拉返d分先

加油加油

去食Lunch

又係巴士佬巴士嫂

搭車見到 MekoYan

佢地都係出沙田

去到就分開左行

又去 KFC

唔係我愛上KFC

係佢地要去咋

無奈 = =

今日輪到巴士佬我食飯

Wa Ka Ka....

食完之後

傾左陣,,,

我地竟然去左冒險樂園玩喎

每人出左20蚊

係未好白痴呢?

白痴既係

我竟然會同巴士佬玩坐 Fly囉>3<

有d後悔 tim

玩個陣見到 MekoYan

佢地企左陣就走左

KaKa

玩完行左陣就閃人 lu....

返到屋企

打機,,,傾電話,,,Msn,,,ICQ

我今日要休息

唔溫書住啦我!!!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed