2006 年 1 月 6 日 星期五  |
| 好白痴牙我 |
分類: 未分類 |
|
今日好凍,,,

請你食凍柑吧!!!
我終於都可以搭3就起身
呢排訓到搭6先起身
d動作又要慢
搭12已經返到學校啦...
唔使次次係打令先行入班到
今日考 Maths
一d都唔識囉,,,

肥緊啦 = =
咁我尋日溫個d未白費
我溫得最耐個d又唔出
出埋d我冇深入溫個d
玩野牙!!!

一定要其他科到拉返d分先
加油加油
去食Lunch

又係巴士佬巴士嫂
搭車見到 Meko 同 Yan
佢地都係出沙田
去到就分開左行
又去 KFC
唔係我愛上左 KFC 喎
係佢地要去咋

無奈 = =
今日輪到巴士佬請我食飯
Wa Ka Ka....
食完之後
傾左陣,,,
我地竟然去左冒險樂園玩喎
每人出左20蚊
係未好白痴呢?

最白痴既係
我竟然會同巴士佬玩坐 Fly 機囉>3<
有d後悔 tim
玩個陣見到 Meko 同 Yan
佢地企左陣就走左
KaKa

玩完行左陣就閃人 lu....
返到屋企
打機,,,傾電話,,,Msn,,,ICQ
我今日要休息
唔溫書住啦我!!!

|
« | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|