今日心情指數爆低低低低低低..........

冇野好講囉><
都唔知點講好?
唉
其實我有一個願望嫁
就係想所有野變返好似以前咁
我既諗法好白痴牙!!!
我知冇可能

不過我真係好想>3<
終於都係要寫口供紙
放左學之後
去左練跳遠
個陣已經冇咩心情

練練下
一個唔留神
整到隻腳
灰灰灰灰'''''
閃人,,,
同澄一齊返
返到屋企
頂.....

你好煩牙?
一返泥就係到嘈!!!
我唔係你個沙包'''''''
俾你拎泥出氣
老豆都未話我
你就未出聲啦,,,,,
嬲嬲嬲嬲'''''''''''''''''''''''''''

|