今日好早就起左身

好緊張牙''''
學界牙今日
搞掂哂d野就出門口
早左一個字去到火車站 tim ,,,
見到趙芷Yan
等左冇幾耐
Leborn就泥左
點知個陣見到潔儀
我諗佢都係去學界
搭7啦...溫小
你已家先泥!!!

請食飯啦你><
去到轉左一次地方坐
本身坐樂道隔離
之後轉左去住國際學校隔離
即刻 O 哂>o<
換衫比賽
先講下d高.F 先啦
個個都入左8強
不過....唉
講下我地d低.F
好多都衰左

包括我!!!
講重要個d
巴士佬勁啦!!!400m
初賽拎第一
仲要係跑到11秒幾
Leborn,,,10 0m
一起跑就 P 左牙佢
我地見你跑完就即刻搵你
朋友算係咁!!!
你冇事牙嗎?
比賽 P 左好平常姐
唔使咁唔開心喎!!!
我唔笑你囉.....

溫小 = =100m
你有冇比d心機跑嫁
跑得咁慢?
接力就唔好咁
Lunch,,,
俾人玩到冇聲出
好叻咩你地
車...........

之後又比賽
1500m
美少女同三項鐵人跑
唔係嘩!!!
仲衰過我
冇眼睇囉我><
之後我就要跳遠
比我見到鬼仔蔡
佢又泥到嫁,,,我唔知既
之後去到見到好多識既朋友仔

俏泳....小學個陣仲要勁過牙澄
潔儀....今早見到你都知你會玩跳遠,,,佢係勁人一個
死啦...好自卑嫁!!!
好失敗!!!不過都唔係好明自己做緊咩
算啦....
比賽途中我幫左鬼仔打氣
有冇搞錯牙佢
一句 THX 都冇
哼,,,
跳完第3次個陣
巴士佬跑完400m
睇你跑得好辛苦
走去睇下你點

睇到你好唔開心
你唔使同我講對唔住喎!!!
大家都知你唔想既>3<
但唔可以繼續陪你
我要聽下入唔入到8強
都知入唔到啦''''''''
估唔到我d FD 都入唔到

冇可能嫁....
跳完之後
換衫閃人
巴士嫂泥左
我一早就知既,,,
一早約定左!!!大家唔好諗其他野>3<
唔該,,,Plz

去左圖書館還書
搭馬鐵閃人....
P.S 睇我地學校男乙跳遠個陣,,,見到女人張同葉遠
我都知我地學校輸緊!!!佢地2個係我小學,,,我會唔知佢地
葉遠係大會紀錄者....張次次都係第二名(係葉遠後面)
之後又睇男乙400m....又見到女人張
我仲同佢講,,,如果你快過我學校個位
就請你食飯....一開始佢輸緊...點知...你地都知啦!!!
唉,,,無啦啦有要請佢食

又見到鳳姐....我要同3個人澄清
Leborn,,,巴士佬,,,溫小 : 佢唔係一流一牙!!!
俾佢地3個激死左牙我><
又見到 Fanny 牙
佢跑1500m個陣仲快過美少女同三項鐵人
星期5仲同我比800m
我未死得啦!!!

今日好開心牙'''''''
見到好多朋友仔!!!!!!
|