嘩,,,尋日好 NIGHT 先訓
老豆11點幾就起左身
下...唔係牙嗎?

仲叫我地快 D 起身落去 DRINK TEA
好眼訓喎!!!
起身落去順便還埋碟
DRINK 完 TEA 跟左我同細佬跟住媽子去牙姨 HOME
老豆唔去返家
去到佢地打麻將
細佬跟左牙姨個女去左玩
ONLY ME

未睇牙媽打囉''''''''''
收左7封利士牙我
呵呵
牙媽俾我打鋪
第一鋪一起手就好靚
好快見湖仲要自摸
60蚊啦
第二鋪仲好笑

一起身摸多一隻叫湖
點知真係咁
摸牙摸牙'''''''
自摸八同
痴痴地嫁我!!!
第三鋪出左充
唔打啦我><
WA KA KA

打到6點幾
有個牙太走左
搵左我打
唔好意思牙大家
WIN 左你地
WIN 左 60蚊牙我
只打左30分鐘
之後落左去搵2個豆釘
返到上泥就落得去食飯
去左酒家食.....
勁飽牙!!!
回家去了'''''
細佬係 BUS 上跌左銀包
好彩有個好心人執左問邊個跌左
笑死我啦**
哈哈哈哈哈

|