今日陸運會好唔開心!!!
本來都冇咩事嫁>3<
一開始去左 long jump
好開心咁 jump 左3.23m
拎左個第2
多謝各位既支持!!!
不過後來要跑千5牙
跑完之後要即刻去跑4x100
頂...
咁我一定要 win 4x100嫁
咁我未係千5個到留力囉..
途中 Miss Lok 問我''你d力去哂邊?''
你估我想嫁
我要留力牙 ma !!!
So 拎左個第3
點知拎第1個個F.1好串囉
我讓賽咋!!!
之後去跑4x100
嘩...
有冇搞錯牙!!!
我地都未準備好就開始
重賽牙...
我好想哭牙!!!
早知就唔留力係千5啦
哭中//
cry 完未落場跑圈
死人勒邦
你去死啦...
之後就頒第一次獎
獎左個 long jump 咋
好快又重跑4x100
好辛苦追
第2棒好慢
追左個第2
好惜又俾人追到
第3囉...
一定可以既..
又跑4x400
茄子隻腳損左
換左呀 Wing 跑
嘩..
呀叮好慢
落左去第5 (姐係包尾)
好慘囉..
好彩呀 Wing 追到一個
之後巴士嫂又俾人追到
落後十幾米
我一接棒狂爆囉...
只係頭200米
係第3位
過左Winnie
Winnie又俾人過左
包尾!!!
我呢??
第3囉..
之後放啦..
去到大圍 buy 野食
返 Home
好攰牙''
|