2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


唔開心囉.. 分類: 未分類

今日陸運會好唔開心!!!

本來都冇咩事嫁>3<

一開始去左 long jump

好開心咁 jump 左3.23m

拎左個第2

多謝各位既支持!!!

不過後來要跑千5牙

跑完之後要即刻去4x100

頂...

咁我一定要 win 4x100嫁

咁我未係千5個到留力囉..

途中 Miss Lok 問我''你d力去哂邊?''

你估我想嫁

我要留力牙 ma !!!

So 拎左個第3

點知拎第1個個F.1好串囉

讓賽咋!!!

之後去跑4x100

嘩...

有冇搞錯牙!!!

我地都未準備好就開始

重賽牙...

我好想哭牙!!!

早知就唔留力係千5啦

哭中//

cry 完未落場跑圈

死人勒邦

你去死啦...

之後就頒第一次獎

獎左個 long jump 咋

好快又重跑4x100

好辛苦追

第2棒好慢

追左個第2

好惜又俾人追到

第3囉...

一定可以既..

又跑4x400

茄子隻腳損左

換左呀 Wing 跑

嘩..

呀叮好慢

落左去第5 (姐係包尾)

好慘囉..

好彩呀 Wing 追到一個

之後巴士嫂又俾人追到

落後十幾米

我一接棒狂爆囉...

只係頭200米

係第3位

 過左Winnie

Winnie又俾人過左

包尾!!!

我呢??

第3囉..

之後放啦..

去到大圍 buy 野食

返 Home

好攰牙''



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed