2005 年 11 月 8 日 星期二  |
| 黑仔囉... |
分類: 未分類 |
今日上 Maths 嚟左個代課老師
叫蔡 sir 喎
至於全名就唔想多講啦..
妖><佢
教番哂 F.1 d野
之後我就訓左覺覺豬
落堂個陣就醒左
之後萃曦同我講話楊 sir 頭先嚟過
下..無奈囉 ><
好驚佢一陣搵下出去「傾計」
唔理啦..
去食飯 lu~
去左車仔到食
好慢牙''
一陣仲要返去罰企
頂..
死人 KPK 冇 bring EGIU 姐
使唔使咁牙><
唔去啦...
罰先算啦...
未話唔記得左囉!!!
鬼叫車仔d人咁慢姐
上 P.E
同 Miss Lok 講話唔記左接力棒
又係訓話同買返個囉...
之後
講埋d陸運會既野
爆悶囉...
好快又返學
巴士佬冇嚟接巴士嫂
唉..
同何..琪閃人回家
回到家
上唔到網喎!?
打去問下先
先知要維修到 6:40
今日好黑仔牙''
牙媽返到嚟
又係到話我
今日搞咩牙???
|
« | 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|