今日整左個靚靚頭返學牙''
唔知靚唔靚呢???
呵呵..>3<
上堂..
悶悶的哦!!!
上中文堂死人Miss Lee又捉人照肺
好彩我冇事姐..
唉><
放學全班有要留底
都唔知佢搞乜
小息係度同班 Fd 傾計
知道左勒邦一個秘密
知道既人唔可以講牙''
內容好淫嫁!!!
「兒童不宜」
Wa Ka Ka...
又同牙鄒傾計
唉..講埋 d 冇可能既野
如果有可能既話就唔使咁秘密啦!!!
上GEOG
老 Ma 一入到嚟又係度鬧人啦..
你唔煩嫁
Lunch個陣同左牙 Wing 同 Maggie 食
去左永富
之後返左嚟..
之後既野聽日先打啦..
呀ma係度煩住哂!!!
19/11 10:35
打返尋日 d 野先><
返左學校之後就返上班到
死人水魚係度話我
又話係高佬叫佢咁講
唔通人叫你去死你就去死啦..
我未入班到拎把交剪出嚟
不經不覺走到 B 班
又條死賤人走左出嚟
好想好想打埋佢
不過我都唔識佢
唉唉..
好快上 Maths
死人卓大偉係度睇住哂!!!
唔理佢
同細佬呀鄒傳紙仔
放學 Miss Lee 照左全班肺一陣
閃人..
去左打波牙>3<
好凍牙''
問左小白臉借衫著
唉..
要用一包朱奶同佢換
唔使咁牙嘩...
好無奈!!!
And Then 同牙 sir 猜波
牙 sir 又係度發 up 風
痴左線啦佢
話我同小白臉有野
佢成個女人咁
鬼會鍾意佢???
除非佢 Man 返 d 同埋唔好咁小家啦..
如果唔係未使指意我會鍾意佢
呵呵..
好快閃人啦!!!
返到屋企
沖完涼就開機
點知牙媽又係度煩住哂
唉..
之後就好似平時咁囉>3<
|