2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


一個人嗎..? 分類: 未分類

今日一返到學

唔知點解唔想多講野牙??

原來一個人係好寂莫!!!

但都唔想有人理我..

我企左係班門既前面

望住中梯

好想佢會出現係中梯牙!!!

但係冇可能既..

佢都唔係呢間學校讀

''一開口說著掛念你嘛''

唉...

算啦>3<

And Then 去左金城食

返到學校打波

當中發生左一d

係咩就唔想提!?

又因為呢件事C 徒..牙溫..同埋牙曦

我話再笑就冇 fd 做!!!

佢仲話唔好做囉

好牙..

係你講咋

之後嬲爆爆返左上去

坐左係度...好想哭好想哭

需要佢既時候佢都唔出現

D&T ..

牙曦又係度周圍講

咁既朋友唔要都吧啦!!!

''讓我從今一個人''

''不想變禍心-去傷這好友心''

同左牙 Yan 一齊坐

係到傾計

咁先開心返小小咋..

放學之後同左牙 Yan 同 Meko 傾左陣

先同 Meko 換衫打波

唔想同佢講野

Heat Her For Ever!!!

又係度猜波

爆悶..

CK 同我地猜波

接唔到圍住學校跑1個圈

15個人

得4個接到

姐係要跑11個圈

死得啦..

不過 d  F.1好慢

我過完一個又一個

我就最快跑完

又猜多一陣就閃人..

返到美林去左7仔

見到胡佢地

又見到怪獸

好邪囉...

返到家沖涼打機!!!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed