2005 年 11 月 20 日  星期日   晴天


衰人..>3< 分類: 未分類

今日一朝早同老豆媽子同細佬去 drink 早茶

我起身個陣得9點幾

使唔使咁早呢???

9點9有約左青蛙

同佢去打比賽

老豆俾左50蚊我

唔好用哂!!!

去到見到肥貓

一早知佢會啦...

算吧啦佢><

之後又見到潘莊

好彩青蛙直到4強都唔使對佢

佢開始打

對手好屎波囉...

我對佢都 win 啦!!!

潘莊仲勁

第1局 - 11:0

第2局 - 11:1

嘩...一個字講哂「

之後8強話要下午1點先開始

青蛙見到佢 d Fd 牙''

打籃球

我又想打..

未同佢地 One on One 囉..

win4條契弟

我知某個人係讓我嫁啦!!!

And Then 又玩 「OUT

好好玩

後來連女人都嚟左

點知一個叫驢仔既人激嬲我!!!

我好唔開心囉..>3<

坐左係一邊睇佢地打

Q 睬佢!!!

後來我啦..女人啦..青蛙玩

猜輸要玩人

我未狂針對驢仔

佢好似有 dHappy

發老泥」牙''

我都識啦!!!

我追住佢嚟

搞到我 PK 左..

頂!!!><

閃啦~

同女人同青蛙搭803K閃人

去左大圍買野食

好味...

又同佢地去左美小同我小學籃球場

之後返家..

拎左蘿白驢仔 ICQ

今日真係好牙''

功課又未做!!!

聽日要返去啦...>3<



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed