2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


不再想了..哭! 分類: 未分類

今日上堂唔知點解好唔開心!!!

成日都係度發脾4

好嬲好嬲...>3<

Lunch個陣同左Maggie

又見到琳琳

未一齊食囉..

7仔見到張x威同佢個Fd

 張又要係度嘈

唔小心 d 油整到佢個Fd

好驚佢嬲..發脾4

唔好意思牙''

返到學校

d 鴨仔打排球

華同文都打呢!!!

好快收波..

同華上返去

唔小心踩到個賤人

唔好意思囉!!!

唉...

放左學同班Fd去睇「唔叮即閃」

爆笑囉...

見到青蛙走個去叫佢

點知佢班同學仔就係度..

我未問Banana咩事囉?

佢話唔知邊個話我同驢仔有野!!!

當時真係好嬲囉..

識左佢1星期都冇

閃人...

又要經過個籃球場

去左7仔買野食

青蛙同Banana走左先

得我同梁

去搭88k

又要見到青蛙 d 同學仔

係度狂俾佢地話囉..

我真係好想..好想!!!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed