2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


煩?! 分類: 未分類

今日一起身

bed個鐘就7點

點知廳個鐘就6點9

玩野牙''

算啦...

返學吧啦!!!

今日既心情又係唔係幾好

早會個陣又要俾 dB 幾人望住哂

痴線啦...

又要上堂>3<

好悶牙''

上上下西屎訓左覺覺豬

Miss 叫番醒左

唉..

Lunch同左Maggie

又要返嚟開會

死得啦..

上中文堂就><

唔多想提囉!!!

放學之後去左練波

點解今堂咁嫁??

未夠鐘閃左人

見到..

無法面對!!!

對不起>3<

點知又要見到3B 班既人

好想死左去算啦...

點解  係都要拉我同他一齊講牙!!!

我真係同佢一 d 關係都冇嫁

我同佢有可能先算啦..

好唔好牙???

我就快痴線啦..

返到屋企

同佢講清楚

諗辦法搞掂去牙!!!



Yee0707
暱稱: Betthly`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed