2005 年 10 月 14 日 星期五  |
| 超攰牙!!! |
分類: 未分類 |
今日上堂好悶牙!!!
不過
好快咁又到 Lunch 啦...
今日同左陳萃佢地食
冇同 Winnie 牙''
對唔住牙~ Winnie
之後返黎拍卡
好彩拍得早姐
如果唔係交現金囉...
好快又放學
去練波
但都冇咩打過下
走左去打 习习 毛球
同過曾 sir 打過啦...
呀澄啦...
(2C)烏龜啦...
呀茄啦...
同埋d F.1仔打囉...
好攰牙''
打打下
烏龜攞左個 习习 毛球走
又要我追佢
死得啦...
後來又打排球
超超超攰囉!!!
6點幾先走
同呀澄搭88K
點知走左3架80
好無奈囉!!!
上到車
見到青蛙
原來佢去左出面個個籃球場打排球
咁咪一齊走
返到屋企
隻腳都起哂水胞
唔掣牙!!!
|
« | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|