今日係一年一度既水運會
好開針咁報左三項
第一項係25米自由
但因為抽筋而得到個第4
唔掣牙><
不過
係25米背到攞返個第1哦!!!
開針返囉
[[''不過唔好彩既野又再發生係我身上﹏|丨
叫咪d人叫得好細聲
So 我同呀鄒都聽唔到有25X2
就係咁冇左第二塊牌
好快個水運會就完
但係講野d人講完又有
唉...
完左之後
我啦...Yan啦...Meko同WingWing去KFC食野
之後就去Green Box到唱K
好攰呀!!!
唱完就閃人囉
搭車個陣見到何雅...琪同董發...聰
係車上好多野講
不過今日真係好攰呀....
|