2005 年 10 月 2 日 星期日  |
| 開針的一天'']] |
分類: 未分類 |
今日好開針哦!!!
幾開針呢 ?
同媽子老豆 drink 完茶之後
我就閃人搭車出發啦...
早到左3個字 ==
好無奈咁過左5分鐘
老曾出現啦...
[[得我同老曾冇遲到'']]
And Then 萃曦,柒朗出現啦..
以上按時間出現而排!!!
我地食完野就同萃曦去交電話$$
之後去影貼紙相
突然豬豬出現
咪一齊影
好多人哦..><
搭的去 swimming pool (顯俓)
玩得好開針!!!
又玩誠實or大膽
Kiss Kiss
呵呵....]]
又玩[咩]人行路
好開針^^
玩到4點30分閃人
去食野
又返 Home!!!
今日林曉係冇嚟到嫁!!!
P.S 今日係細佬既生日牙''
生日快樂呀!細佬~
|
« | 455 | 456 | 457 | 458 | 459 | 460 | 461 | 462 | 463 | 464 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|