今日好開心呀~
一家人出西九玩
一開始 Father 買左兩件衫俾細佬
後來
去左西九之後
我啦...媽子同埋細佬一齊影貼紙相
係我哋第一次一齊影貼紙相
之後就去奇趣到玩
又同媽子玩打鼓機
好好玩 and 好開心
點知俾我知道 Father 後來又 buy 左幣而我又唔知
搞到我無份
俾 Mother 同 Brother 平分
唔掣呀 >.<"
玩完之後
去左食野
食完就返 Home
好開心咁又過左一日~