今日去左踏單車呀
雖然12點30就出左門
但係2點幾先開始玩
Because 等人都等到成個鐘啦 ...
見到鴨仔同佢班小學同學
呵呵 ...
我同一個唔認識 ga F.2 姐姐一齊玩前後 sit ga 車
都幾有默契呀~
後來
有兩條路行 - 青蛙老點我哋
好辛苦先追到佢哋
報復時間
有人抄車喎
真係唔小心囉