今日11點幾就出左老豆鋪頭到食 lunch 呀~
出左食左個飯就坐左係度
只見老豆好鍾意同人吹水講笑
後來嚟左兩個係萬邦做 ga 姐姐
老豆叫我跟住佢哋去睇書呀~
入到去嗱嗱淋攞本書
坐係到睇
睇完閃人呀~
之後又個肥版陳奕信既客仔嚟左
妖 ...
係個淫蟲嚟嫁
望住哂 - 我咪啤住佢囉
死開 d 啦~
佢走左 lu
Father 叫我買 d 蕃茄薯仔返去煲湯
煮得都 OK 既~
P.S 有隻大牙要甩啦 ...( 証明我仲係大細佬囉~^^ )