你對我說我很煩
但我只想接近你
從我認識你至今
我為你哭過多少
你對我只是閒人
我對你而是情人
今日過我冇咩特別呀
係班 ga 留言板到狂留言
因為冇出街而覺得冇野做
打日記個陣唔知點解會打左上面 ga 詩(自己諗嫁)
唉 ...
話咁快又放暑假啦~
仲有4日呀 - 我一定會好掛住 d 同學
同埋班老師呀(最 miss 就係 Miss Mok)
聽講佢出年唔係度教呀~
今年係佢第1年教書
我哋總夠 ...
希望佢可以繼續教我哋啦~