今日係母校 open day 呀~
係分享日呀!
每年搞一次
去個陣見到羅記同佢二妹~
一齊去玩囉
入到去又最高開始玩到落樓
我哋 win 左好多 sweet ~
好味呀
見到佢呀~
不過佢都係好避我呀
唉 ...
2點幾個陣
返到母校個籃球場打波~
我唔知佢係咪 always 望住我呀~
But 我見到佢好似望住我咁
我真係好想大家可以做返好似係小學咁 Friend 呀~