今朝早 >3<
Mother 唔左錢錢呀---就係到嘈生哂!
唔見左錢錢又關我事 ...
唔理 ...食飯飯
到左下午2點幾左右 ^^
Mother 出門返工---今日佢要返埋 night
11點幾先返 ...
好野!
之後 ...
又同立邦傾計仔~
又要我出 Maths---悶悶哦
4點幾落左街打左一陣波
個天一時 一時
唉 ...十分無奈呀!
e飽個肚仔又返家啦~
返 Home 做咩?
未發夢同玩玩電腦仔囉~
P.S 今日既心情好似今日既天氣---時好時壞