今日寫返日記lu~
之前因為唔得閒同埋唔想寫~
but過左去就算啦!
今日又係考試既第一天~(英文科)
我都冇咩溫書呀---但係都識既
放左學之後
我陪羅佢去9bus到攞野呀~
又去M記到食野~
返到嚟---去佢home玩囉~
玩完之後---返home
同呀趙吹左一陣水囉~
聽日就係佢生日喇!
都冇buy禮物俾佢---或者佢都忘記左我話過送野俾佢~
P.S 有一刻突然想起佢