2005 年 6 月 29 日 星期三  |
| 鬧架 |
分類: 未分類 |
今日諗住同羅記去打波啦~
點知佢去左街喎 ...
只好約佢二妹出嚟打波囉

點知遇到個個蔡小x - 黑人同埋矮仔喎~
打左一陣就過左美小到打
唔使見到佢哋呀~

點知黑人同矮仔又過左嚟
有冇搞錯呀~
之後我哋一班人又過左母校個邊打
欣同埋個死人蔡小x又嚟左
咪一齊比賽 - 羅記突然嚟左
我咪望過去囉~個死矮仔成個波打個你
中左頭獎啦~
我哋咪嘈起上嚟

後來都冇野 lu ~
繼續比賽呀 ^^
佢又嚟左~我都冇理佢
突然個死人蔡小x撞埋嚟
我個額頭呀

痛到坐左落地~
大約5點幾就閃人呀
諗住同羅記 - 佢二妹同埋我細佬去雙梯到玩
佢二妹唔知做咩嬲左羅記~
唉 ...
一定係頭先比賽個陣有撞到啦~

之後去左單梯到玩
見到細佬兩個同學
叫埋佢玩囉~
點知個姓廖個位同學發脾4
咁我咁就閃人~
返 Home 啦 = =
|
« | 506 | 507 | 508 | 509 | 510 | 511 | 512 | 513 | 514 | 515 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|