今日同 Wendy - 青蛙同埋呀晴一齊出左西九玩
去左奇趣到玩
玩左30幾蚊啦 ...
行到4點幾就走人 lu ~
之後去寶記食糖水
好味 ^^
食完之後
青蛙同呀晴去左我屋企玩
6點幾先閃人呀
就係呾又過左 one day