2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| 重創 |
分類: 未分類 |
|
|
今日遲左好多起身...
青蛙終於冇等我啦 T^T
803k with King
返到學校冇野好做*
聊天是也 =]
帶眼鏡的早上 
又見到佢啦...
早會 好悶 z Z Z
CHiN x2 一堂訓覺
一堂釣魚 -3-
HiST 老Mak 監堂
坐正前面...
Recess 帶眼鏡落去買野食
死人fun 笑我帶眼鏡 =[
食左好多野,,,
ENG 訓左成堂...
呢個位都幾好*
訓左成堂都冇咩人發現 
P.E x2 同 Debbi 落去 1 樓偷窺人
好凍*
搞到成個人冇咩心機跑圈...
之後練跳高
下年吾要再同澄鬥跳遠
年年屈居係佢後面 T^T
擲鐵餠,,ok喎 =]
Lunch 金城
返到上去打排球..
BiO x2 又係係度笑笑笑 =p
對住呢個老師冇咩好講...
放學搵曾 Sir
搞掂埋 d 學界證去
之後係到玩馬騮搶球
見到你望落泥....
上左 4 樓陪青蛙搵邦邦 -3-
不過俾我見到 7 號仔,,輝輝
拉左佢玩數未球
某人踢波搞到俾大楊收左個排球
個波係我問 SU 借...
俾佢話左幾句...
坐左係操場等人走 -3-
行行下發生左 d 嘔心既事
死人頭叫你吾好講,,係都要講!
係未衰呢你?!
8公8公8公8公死8公!!!!!
你話我我五倍俾返你*
88k 全程心情差
落車之後都係忍吾住
諗起你講既野搞到喊 -____-
返家,,,肚痛 -口-"
吾食飯走去沖涼...
沖完再食
同偉 MSN
睇電視 + 趕劃排球走位圖俾芬妹 =]
只有你才能令我落淚* |
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|