今日訓到又吾願起身... 青蛙,,,對不起了* -3- 803k 的一天 對眼開始有少少吾對路 -口-" 返到去功課中... 之後落去找青蛙 =] 俾人 cool 頸 T^T 以上人仕 : 黃國平 唉..驢做咩吾同青蛙打招呼喎? Morning Read 心口好痛 -O-" 咩事???? 落左 sick room 經歷疼痛辛苦半小時* ENG x2 彈返上去上堂 死人 Y 冇做書拎左我個本扮哂蟹 -3- 仲叫我遲 d 先上呢... 黑心的傢伙! CL bored.... Recess 見到青蛙 =] Maths x2 有隻可愛的蜜蜂 擾攘左半堂 =p ECON dict 7/7 錯一個改 50 次* Lunch 金源... 沒有勇氣說出口* 返班房,,,約大粒默去倒數 Debbi...直接?婉拒? 笑死我啦 =] CHiN x2 不太留心... 放學訓話左幾分鐘先放 拉 Debbi 落去搵佢 點知佢又走左去 -___- 之後成班人 hea 左係學校 吾去練波 -3- 做咩個個都冇咩心機咁嫁? 4:10 p.m 先去到體育館 跑籃球場吾知幾多個 跑死人咁款 =[ 得個 7 丁友練波 得 1 個準時去到 同芬妹猜波...好辛苦咁打到 100 下 休息完又要 200 下 攰死... 之後同 CK 猜波 + 3 人防守 攰到嘔 T^T 6:00 p.m 走得 同青蛙去左足球場個邊搭 803k 去到大圍陪青蛙借書.. 見到有車即刻衝過去 -3- 點知開吾到門 開到又撞倒人加跌野 上到車點知發現上左車 係美林落行返家... 返到泥同偉 MSN 沖完涼食飯 做功課 + 玩電腦
我沒有勇氣致電給你 旁人也明白我對你的心意 何意你沒有一點行動