你地班人呀 ,,,, 8 小福 ,,, 唔好成日都話自己做得唔好 ..
我有睇你地 blog 的 !! 去 camp有聽你地分享的 !!
無論你地做 d 咩 , 做得好定唔好 ,,,, 上帝都是欣賞的 。 上帝都是喜悅的 。
一齊加油 , 搞到 camp , 搞到 emmanuel !!!