活於當下


個人資料
Yik_MoonBus
暱稱: 月巴
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
月 曆
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新日誌
Ignite the world. Ig...
2010-12-12
2010-12-03
2010-12-02
2010-11-30
日誌分類
全部 (271)
Emmanuel 上帝同行 (71)
Mission Passion Action (28)
靈修筆記 - -- 留筆 (5)
地___有感 (5)
門訓 Man go On Fire (8)
第一頭住家 - - - 梁氏 (8)
第二頭住家 - - - 友愛堂 (31)
蛋糕之達人 (2)
資深電影評審報告 (7)
未分類 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 735
今日人氣: 13
累積人氣: 39104
搜 索
RSS Feed

2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 分類: Emmanuel 上帝同行

你地搞潘加信啦 ....

唔好逼我 ... 

亦都唔好周圍問人 ,,,

你地就慘啦 ,,, ,, [ 要知道星期三的飯由我做 ]

吼吼吼 ,,,

 

 

我在想 ,,
我們團可能真的要分一分組 ,,
導師又不夠用 ,,,
要不然 ,
我們的團契可能會 ,
長期有一組腦殘
長期有一組虧
長期有一組o靚模
長期有一組成日都係到喊
長期有一組有太多靚仔同靚女

呵呵 !

 

再想深一點 , 遠一點吧 ,,
我知道上帝愛我們的 ,
衪必開路

感恩看到大家對分組有不同的意見

但分組對一個團契的去向是好重要 ,
影響亦好大

所以我們必須從詳計議






訪客留言 (返回 Yik_MoonBus 的日誌)


yiuyiu127127 於 2009-08-12 03:56 PM 發表:
c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaiiiiik 於 2009-08-11 02:58 AM 發表:
拆組=.=笑死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smartbit 於 2009-08-09 08:46 AM 發表:
COMMENT`
哈x) 我好e個腦殘團長-,-
想唔腦殘刀唔得啦^^
拆組. 我地好耐之前刀有諗過-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaiiiiik 於 2009-08-09 01:18 AM 發表:
俾馬佩宜講左我要講既野
除左戈句ps
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yhs011083 於 2009-08-09 12:29 AM 發表:
我俾面自己個肚 -v-
算..
一睇就知我地係最多令仔令女個組啦~
啊..我唔係靚仔啊..唔好調我走 -v-
啊..邊度有令女啊..行曬成組都冇..
係邊~?係邊~?

從詳計議吧..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincentchan4 於 2009-08-08 10:47 PM 發表:
我都想重新分組xd
cmcm``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kentungis38 於 2009-08-08 10:46 PM 發表:
CM~...
今日係咁迫你地添..= =
sorry.....
真的要拆組嗎.??
我地組岩岩先熟...- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yonina 於 2009-08-08 10:45 PM 發表:
咁我系邊組??
你系唔系有太多靚仔同靚女果組??
咦,,你果組有女仔架咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fiona919 於 2009-08-08 10:44 PM 發表:
''長期有一組成日都係到喊''
好明顯係我地組-.-
分組 我都有諗過
都係一個幾好既辨法
不過真係要從詳計議呀
PS.我打算搞潘加信呀haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]