你地搞潘加信啦 ....
唔好逼我 ...
亦都唔好周圍問人 ,,,
你地就慘啦 ,,, ,, [ 要知道星期三的飯由我做 ]
吼吼吼 ,,,
我在想 ,,
我們團可能真的要分一分組 ,,
導師又不夠用 ,,,
要不然 ,
我們的團契可能會 ,
長期有一組腦殘
長期有一組虧
長期有一組o靚模
長期有一組成日都係到喊
長期有一組有太多靚仔同靚女
呵呵 !
再想深一點 , 遠一點吧 ,,
我知道上帝愛我們的 ,
衪必開路
感恩看到大家對分組有不同的意見
但分組對一個團契的去向是好重要 ,
影響亦好大
所以我們必須從詳計議
|