活於當下


個人資料
Yik_MoonBus
暱稱: 月巴
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
月 曆
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新日誌
Ignite the world. Ig...
2010-12-12
2010-12-03
2010-12-02
2010-11-30
日誌分類
全部 (271)
Emmanuel 上帝同行 (71)
Mission Passion Action (28)
靈修筆記 - -- 留筆 (5)
地___有感 (5)
門訓 Man go On Fire (8)
第一頭住家 - - - 梁氏 (8)
第二頭住家 - - - 友愛堂 (31)
蛋糕之達人 (2)
資深電影評審報告 (7)
未分類 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 271
留言總數: 735
今日人氣: 15
累積人氣: 39074
搜 索
RSS Feed

2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天


溜小冰 分類: Emmanuel 上帝同行

dear emmanuel ....
 

溜冰日更新VER.3

日期 : 26-8-2009 [ wed ]
時間 :  8:30  , 屯門西鐵站出發 。
            8:45   ,  在天水圍西鐵站 。
            10點 在 mega box !!
價錢 :  $ 40 [ 2 個鍾 ]

 

這不是團契活動 ,
自由去的 。。。
最好有新朋友去 。

當然我希望我的組員去到啦 !!

 

 

 

因為教會不建議我們在這一個星期有聚會 ,
所以 , 我們轉一轉日子 ,
一來希望大家都不會生病 ,
二來大家也不用趕功課趕得咁辛苦 。
三來可以多 d 人去 。
四來21號就半年的那 2 個人 , 可以不用在我們面前眼冤。
五來奇有黎到啦 ... 
 

唯一唔好就係好少導師去到 = = !!  

 

 

anyway 大家比心機做功課同埋儲錢呀 ..!!

 

 

同樣 , 去到 就留個 comment !






訪客留言 (返回 Yik_MoonBus 的日誌)


fiona919 於 2009-08-19 01:53 PM 發表:
我會去溜小冰:p
睇佢地個衰樣都係扮load唔到-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kentungis38 於 2009-08-19 12:28 AM 發表:
Cm~..
用眼冤依個term好勁xd
如果係天西等會唔會好d??
我.. 咁樣就應該去到喇=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smartbit 於 2009-08-18 09:08 PM 發表:
comment;)
我會加油做功課咖啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alanng199511 於 2009-08-18 08:53 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiuyiu127127 於 2009-08-18 08:36 PM 發表:
c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sum_1009 於 2009-08-18 03:42 PM 發表:
好鐘意第四個原因xd
你地係堅load唔到定流架-.-
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yhs011083 於 2009-08-18 03:27 PM 發表:
我,我 lag機呀..
潘加傳染我 -v-
let's go 溜小冰~
去呀去呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatherpoon1 於 2009-08-18 03:06 PM 發表:
EE.....邊兩個搞到我地眼冤呀??
我LOAD 唔到WOR.....!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]