dear emmanuel ....
溜冰日更新VER.3
日期 : 26-8-2009 [ wed ]
時間 : 8:30 , 屯門西鐵站出發 。
8:45 , 在天水圍西鐵站 。
10點 在 mega box !!
價錢 : $ 40 [ 2 個鍾 ]
這不是團契活動 ,
自由去的 。。。
最好有新朋友去 。
當然我希望我的組員去到啦 !!
因為教會不建議我們在這一個星期有聚會 ,
所以 , 我們轉一轉日子 ,
一來希望大家都不會生病 ,
二來大家也不用趕功課趕得咁辛苦 。
三來可以多 d 人去 。
四來21號就半年的那 2 個人 , 可以不用在我們面前眼冤。
五來奇有黎到啦 ...
唯一唔好就係好少導師去到 = = !!
anyway 大家比心機做功課同埋儲錢呀 ..!!
同樣 , 去到 就留個 comment !
|