20-2 -2010 我的最愛 ,,,, 我地星期六食開年飯 11 點半係 sac 到食呀 .. 另外 我要人幫手.... !!
1. 唔好遲到 2. 去開年既就同文雅報名 3. 幫手既搵 lolita 4. 其他人 .. 叫齊所有人黎食飯 !! 5. 所有人 ..都自律黎食飯 6. 每人 15 蚊 !!!
7 . 歡迎新人 !
改做1130 開始 !!!