呠...呠... 今日返學個時 毛毛雨, 所以無囉遮遮 點知人算不如天算 放學個時落大大大雨..... 好在我非非醒... 囉遮黎俾我
今日星期四 原本我就有PEo既 中午個時 無雨啦 我己經覺得 有PE啦!!! 咁我就換33啦 真係人算不如天算 到最後 係閱讀堂個時 無啦啦唔知咩事 落大大大雨... 呠...呠...