今日上英文堂個時
我就同炒濃1齊錯喎
咁就緊係玩得好開心啦
不過又叉d俾佢發現我修正帶個度o既秘密
好在我收得快姐
不過得來佢就係咁整我
因為想我俾佢睇
不過我忍忍忍同忍
之後成功左
落堂啦
佢無問我囉啦
點知
小息個時見到佢
佢又問我囉
不過我唔俾佢
之後佢就排加細碼黎囉
係lunch time個時
我放左係桌上
咁加細碼入左黎
仲囉左tim
咁lunch個小息啦
我去問佢囉番啦
點知佢話味俾炒濃睇
唔可以俾我
我就同佢講左1句
『哼,你好野!!不過唔好俾炒濃睇呀!!!』
不過到最後
佢都係無聽我講
俾左炒濃睇
可惜佢地睇唔明
得我明
大家係咪好想知寫左咩字呢?
就係
『JBNDR』啦!!
大家估唔估到呢?
想知答案就問我啦....
|