| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
2008-07-24  |
分類: 未分類 |
有加我MSN既人,
都應該可以睇到我既個人訊息多左句野,
「做任何事都有點兒失誤....」
俾我講岩左...
諗番第1次測驗,
數學錯左1題(其實唔算錯...)
得99分...
睇番近排既,
大考次數學份MC題,
又係差1題岩哂,
諗住只係學業句野先講得岩啦,
原來連打機都係咁...
之前因為部NDS張R4 hand左,
d save無哂,
琴日終於有時間打番太鼓既save番黎,
一打松級(ps只係松級)
5x首歌,
有成4x首歌差少少先有金盃...
原本玩太鼓根本就係我既專長...(雖然都輸過俾人....)
但係我連松級都打到咁...
越黎越覺得自己好失敗......
|
慘...以後都唔打得機啦...  |
分類: 未分類 |
我諗我地班甚至係網上識既人,
都無可能知道我阿爸同我阿媽離左婚既事嫁啦,
可能除左Dicky會有可能知,
前幾日,
學校派左書單,
當然喱d野係我阿媽俾錢既,
點知依家我阿媽唔肯俾,
我阿爸以後就唔俾我去佢戈度打機啦,
原本係連我部電話都唔俾用,
不過多得我阿爺同我阿爸講,
依家先有得用得番電話,
不過以後就無得打機啦,
除左出i-one或者用下屋企部廢機,
上下網算啦...
不過都好既,
只少打少左機,
下年d成績應該有得升番既.... |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
派左卷啦...  |
分類: 未分類 |
差唔多全部科都暫時衰哂,
除左數學科,
不過都俾某某某人高我一分= =
都唔知搞咩,
我連自己錯左邊度都無睇,
MC卷又死左一題,
又唔知死左邊題,
死得不明不白...
唉...
暫時有數學頂一頂,
名次唔會跌得太低,
最好就升番啦,
我唔想生日前先俾人鬧...
不過派埋通識我就唔知啦,
通識次次都考得唔好,
除左第1次測驗= =
原本諗住番到學校溫通識,
點知俾一個二個阻住哂,
溫都溫唔到...
希望通識唔好考得太差啦...
project度可以拉番d分既,
不過常分就好難講啦...
上次考試無欠帶過野都得19分常分,
今次睇黎都兇多吉少.... |
|