N耐無打blog lo!主要係everyday都無咩野
打,so整整下就無心機打了.唉...仲未諗到VA
個主題啊!點算......
返學感覺so bad!
同D同學又唔熟wo,
好鬼死悶ar.
一返到去D男仔都唔知
做咩坐曬係度,
好似霸地盤咁,
痴線ga!
今日睇�W一本小說,佢係直至依家唯一一本愛情小說睇到我喊,亦係我睇既第一本愛情小說。不過真係好感人!其中都滲入好多友情既野。講傻傻地既男主角雖然一開始比女主角拒絕,但係都好似守護天使守在她身邊,直至一天,他要離開...
只留下一份早餐...
一個男孩的愛-
「當妳與我毗鄰而坐時,我一直都偷看妳的臉,靜悄悄地,不敢讓妳發現...」